Artykuły

Ogromny świata WOWA

World of Warcraft zrobiony przez Blizzarda jest grą, która naprawdę pokazała, jak dobrzy są programiści z Blizzarda. Ale jeszcze lepszą rzecz zrobili moim zdaniem mapperzy, czyli graficy. Gra nie jest zbyt wymagająca jeżeli chodzi o szybkość naszego komputera, lecz pomimo tego widoki są naprawdę wspaniałe – zupełnie, jakbyśmy tam byli. Ogromna mapa sprawia, że World of Warcraft jest grą, która wcale tak szybko się nam nie znudzi.
Ciągle znajdujemy jakieś nowe lokacje i możemy podziwiać kunszt graficzny całej gry. Jaskinie czasami wyglądają tak samo lecz są w innym kolorze, ale nie możemy tego brać do siebie – ta gra nie zajmuje przecież terabajta na naszym dysku, a większość map mamy w katalogu z grą.
Ciekawe  czy w następnym dodatku dojdzie kolejna ogromna wyspa, jak w tym ostatnim. Bardzo fajnie zrobione, a twierdza Lich Kinga jest naprawdę imponująca. Latająca forteca pełna nieumarłych – wspaniała rzecz. Nie wróżę dobrze tym, którzy ośmielą się ją zaatakować. Do tego potrzeba naprawdę armii 80 lvli. Wielu z was pewnie zastanawiało się dosyć długo przed wyborem profesji, a po wybraniu nad tym, czy to był najlepszy wybór.
Jasne, niektórzy wolą grać healerami, inni dpsami. Inni preferują tanków, zresztąco ja będę wymieniał – każdy lubi co innego. Jednak moim skromnym zdaniem najfajniejszą, dającą najwięcej satysfakcji jest profesja healera, gdyż to oni decydują o tym czy instancja zostanie zrobiona czy też nie. Nie można przecież lecieć na potionach, to chyba każdy wie.
Tank też jest ważny, ale przecież nic nie zrobi bez leczącego go druida czy księdza. Również w PVP często widzimy stojących i leczących wszystkich naokoło priestów, to zwiększa morale graczy, gdyż nie obawiają się oni wbiec nawet w przewyższających ich liczebnie przeciwników. I ułatwia wygranie całej bitwy, bo przecież jeden dobry czar leczący i jesteśmy na wygranej pozycji, jeżeli mamy dobry dmg to tym bardziej. Mało razy widziałem biegającego rogue i priesta na BG? Masakrycznie wycinali wrogów. Ale pewnie grali już ze sobą nie pierwszy raz. Ludzie, którzy cenią sobie zgranie z przyjaciółmi z drużyny, stawianie oporu całej armii mobów powinni jak najczęściej udawać się na różnego rodzaju instancje. Pomoże nam to w zdobyciu sławy (pokonanie najlepszych bossów zawsze się z tym wiąże – wszyscy są zazdrośni zarówno loota jak i samego przejścia instancji).
Pamiętam, jak kiedyś na moim serverze zrobiliśmy całą Black Temple w 20 osób. Wszyscy nam zazdrościli, szczególnie, że dopisał nam drop, i nasi blokerzy mogą sobię biegać teraz w naprawdę rare itemach.Jednak potrzeba się naprawde dobrze zgrać, albo inaczej – healerzy powinni ogarniać leczenie i wiedzieć co robią.
A to jest większość sukcesu, bo bicie potwora to już żaden problem, wystarczy wciskać hotkeye i czekać na śmierć wroga. Illidian nie sprawł nam problemu, chociaż biliśmy go dosyć długo – mieliśmy więcej leczących postaci niż atakujących, jednak opłaciło się to – nikt nie zginął naweet raz. To było dopiero coś.. a skubany był wielki i .. mocny 😉 PVP W grze World of Warcraft jest niesamowicie odrbze dopracowane, daje bardzo dużo przyjemności. Bo jeżeli już wbijemy ten 80 poziom to nie pozostaje nam nic innego niż tylko bicie się przeciwko drugiej frakcji. Chodzenie na instancje też jest fajne, jednak nie daje tyle szczęścia, co pokonanie kilku wrogów w wyrównanej walcje, pokazując im co to jest PVP. Bo każdy głupi potrafi stać na instancji i klikać na zmianę przyciski do czarów, aby zabiearć wrogowi życie. A w PVP czegośtakiego nie ma, trzeba stosować różne taktyki w zależności od tego z kim walczymy.
Dlatego do zostania mistrzem PVP trzeba mieć nie lada zdolności – dobra postać (ekwipunem i talenty pod PVP) plus umiejętny gracz i nie da się go zabić, zostaje mistrzem areny. Ale żeby to osiągnąć trzeba naprawdę wiele miesięcy ćwiczyć, poznawać techniki nieprzyjaciół, poznać ich umiejętności i czary. Wtedy wiemy co zrobi wróg, kontrując to jak najbardziej skutecznie. Nigdy nie wolno używać takiej samej taktyki, gdyżjest to nieskuteczne przeciwko większości klas.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)

Zostaw odpowiedź